Ge sig av

Ibland funderar jag på att ge mig ut på något äventyr utan någon som helst planering.
Det vore spännande men alltid så hindrar jag mig och blir eftertänksam.
Nu senaste tiden har tanken att dra iväg kommit mer och mer.
Men får nog se till att hålla mig ett tag till.
Får väll bli ett litet mini sommarlov av det hela efter studenten.
Vet inte riktigt vart jag ska åka ännu? Får bli ett sista minuten flyg till något skumt land, Mongoliet kanske?
Eller varför inte bege sig västerut och leva vagabond liv i staterna, sova i tält. driva runt och träffa häftiga människor?
Blir så pepp nu när jag skriver om det. Får kolla på Into The Wild eller läsa lite ur boken för att få lite insperation.
Det stilar begäret att ge sig av för några dagar i alla fall, men i värsta fall så blir det istället motsatt effekt.

Får se hur det blir med detta.



Peace// Tobbe
Johan
2009-02-05 @ 21:47:59

lätt att vi drar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0