Kaki King

Ett litet musik tips.
Har börjat lyssna en hel del på amerikanska gitarristen och sångskrivaren Kaki King som spelar instrumental stämningsfull musik. 
Kan tänka mig att många av hennes låtar kommer gå varmt i högtalarna här hemma nu i vår och sommar. 

Låten här nere är öppningsspåret på hennes skiva från 2007 .... Until We Felt Red


Kaki King - "Yellowcake" from Velour on Vimeo.
Anonym
2009-04-29 @ 18:10:31

haha trodde du gjort ett inlägg ägnat Karl Kind först innan jag läste mer noggrant :P



Btw, nice med Vimeo ;) Vi var rätt ute redan i vintras ;)

Tobbe
2009-04-29 @ 21:40:47

Haha :D inte riktigt. Men vem vet du kanske får ett någon gång.

Vad hände i vintras?

Viktor
2009-04-29 @ 21:50:12
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Haha fan vad nice ;) Det ser jag fram emot :P



Jaah men vi bestämde ju att vi skulle köra Vimeo på vår sida ;) Ontopic.se ;) haha. Vi var före tiden just då för då var det inte så vanligt :P

Viktor
2009-04-29 @ 21:54:23
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Haha åh, fan vad nice ;) Det ser jag fram emot!



Ja, men vi började ju med Vimeo på ontopic.se redan i vintras när det inte slagit igenom så hårt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0