Gamlis IP

Här i Uppsala har det varit över 20+ i en hel vecka nu. Tråkigt nog har jag fått uppleva det genom ett fönster på grund av en riktig dunderförkylning. Idag fick jag nog av förkylningen och lappsjukan och tog mig ut i värmen. Till Gamla Uppsala närmare bestämt och Gamlis IP. Där spelades det match mellan GUSK och Bollnäs i division 2 norra Svealand. Mitt första besök på denna idrottsplats som visade sig vara en riktig pärla.

Jag monterade en remotekamera bakom Bollnäs mål. Fick det inte riktigt och fungera som jag ville, missade bland annat målet som syns på den tidigare bilden.

Det var en match med mycket närkamper.
En GUSK-spelare (skymd bakom målvakten) nickar in det matchavgörande 2-0 målet. I andra halvlek fungerade remotekameran klockrent.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0