Gamla bilder

I brist på annat så laddar jag upp lite gamla bilder. Tidigare i veckan satt jag och kollade igenom datorn hemma hos morsan och farsan och hittade flera bilder som jag helt och hållet hade glömt bort och säkerhetskopiera. Blev säkert ett 20-tal bilder som hittades, rätt kul.



Första bilden är tagen i mars 08. Johan bygger någon form av lastpallsramp till BMX'n. Andra bilden är riktigt dålig och jag trodde jag hade raderat den, men historien är rätt rolig. Det var Kulturnatta i stan och inne på Palladium (konsertlokal/ungdomscafé) fanns en hoppramp och en curb att cykla på. Affe flyttade hopprampen upp mot en vägg för att göra lite footplants. Väggen sprack och det var nära att mixerbordet som stod bakom också gick sönder. Tror inte de som jobbade var så glada på oss efter det. De två andra bilderna är tagna i april 09 under de första dagarna som man kunde hojja efter vintern.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0