Uppförsbacke för Uppsala

Så var det dags för basket igen. Uppsala är i semifinal mot seriesegrarna Luleå. Norrbottningarna har hittils visat sig vara för svåra för Uppsala och man leder matchserien med 2-0. Först till fyra är det som gäller, så än finns det hopp för Uppsala. Bilderna fotade jag för Bildbyrån, min första "riktiga" bevakning för dom. En liten dröm jag har haft som nu har blivit verklighet.
 
Uppvärmning. 

Kanadensaren Yannick Anzuluni hade poängfest, 29 stycken blev det under kvällen!

Ett bekant ansikte. Tom Lidén spelade i Sundsvall Dragons (r.i.p) när jag bodde där i norr. 

En till sundsvallsbekanting. Dragons guldcoach, Peter Öqvist. 
 
Hemmapubliken med förstoringar av Alexander Lindqvist och Jonathan Person.

En samanbiten Kevin Gaines som har en hård nöt att knäcka i form av Luleå.  





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0