Slutspel i innebandy

För några veckor sedan fick jag ett roligt samtal. Det var Bildbyrån (Sveriges främsta byrå för sport) som ringde och frågade om jag ville ansluta mig till deras frilansverksamhet. Självklart ville jag det och i går fotade jag min första match för dom när Storvreta mötte Dalen i SM-slutspelet i innebandy i Uppsala. 
 
Det här var kvartsfinal tre av sju och det märktes att det var slutspelsstämning hos spelarna. 

Dalens målvakt plockar upp bollen och trycker undan en Storvreta spelare. 

Storvretas målvakt som höll nollan i senaste matchen hade en tung kväll. Här blir det 3-1 till Dalen. 

Minuterna senare kom 4-1  målet. 
 
I sista perioden tryckte Storvreta på för att komma ikapp men Dalens målvakt räddade det mesta. 
 
Det blev tillslut 4-2 till Dalen och matchserien lever nu i allra högsta grad. Storvreta har fortfarande övertag med 2-1 i matcher. 
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0