Bandy World Cup

For upp till Sandviken för World cup på fredagen, det har blivit en tradition vid det här laget. Tyvärr blev det bara en kväll i år. Men jag och Markus hann se några matcher i alla fall. Först såg vi en halvlek av Broberg-Bollnäs innan vi bestämde oss för att käka. Det blev hamburgare på ett riktigt härligt hak vid namn Monroes, på ett finskt målvaktsutkasts avstånd från arenan. Sen fick vi se SAIK vinna mot Baikal innan jag tog mig ner till isen för att jobba lite. Bildbyrån ville ha lite nya arkivbilder på några Villa spelare. 
 
Martin Karlsson i Villa tar sig förbi nya rysslandsproffset, Patrik Sjöström, i Jenisej.
 
Direkt efter Villas match mötte Vetlanda Hammarby. Också den matchen bevakade jag åt Bildbyrån.
 
Hammarby körde över Vetlanda.
 
Och fick några smällar tillbaka.
 
Vargönskillen Fageström skickade in fyra bollar i mål.
 
Jesper Jonsson får en flygtur av Jesper Hvornum. Bajen vann tillslut med 8-4 och jag redigerade ihop lite bilder och skjutsade sen hem Mackan och for vidare söderut till Uppsala. Var hemma kl 02...Så kan en jobbkväll också se ut.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0