Sista dansen

Säsongens sista match i Bandyallsvenskan och Niklas Erikssons sista match i den rödblåa tröjan.
 
 
Trodde först det var några BS-supportrar på grund av banderollen till höger och att en hade en gulblå mössa på sig. Men när jag kollade närmre på bilden såg jag min gamla kompis Rickard som jag inte sett på lätt över 10 år och den gulblåa mössan en i gänget hade på sig var en Värmbols-mössa. 
 
Eriksson snurrar upp Falu-försvaret.
 
Efter 340 tävlingsmatcher och över 500 poäng bjöd han publiken på ett sista mål som betydde 4-2.
 
Och några minuter senare gjorde 15-åringen Arvid Skoog sitt första mål i Bandyallsvenskan.
 
 
Avslutade sista matchen med en sväng på botbänken. 
 
Segerjubel! Tack för showen!
 
Det blev tillslut en 10:e plats och 19 inspelade poäng för denna säsongs rekordunga Katrineholm. Snittåldern i sista matchen var 20,6(!). Framtiden ser lovande ut om man kan se till att för en gång skull hålla truppen något så när intakt.
 
 
Niklas med sina gamla lagkamrater från Värmbol. 
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0